Київстар пробив дно: інтернету немає, зв’язок пропадає, скоро будуть дерти гроші за повітря

Нещодавно користувачі мобільного оператора “Київстар” почали активно скаржитися на систематичні збої в роботі.

Зокрема, користувачі відзначали, що у них не працює інтернет, а також постійно пропадає зв’язок, пише znaj.ua. Дана ситуація змушує людей масово відмовлятися від послуг мобільного оператора.

При цьому на офіційному сайті зауважень про роботу «Київстар» накопичилося досить багато.

У коментарях розгнівані користувачі відзначають, що у них низька швидкість, навіть незважаючи на те, що за послугу була заплачена повна вартість.

Також в коментарях часто пишуть про те, що зв’язатися з операторами для будь-якої консультації не представляється можливості: до них практично ніколи не можна додзвонитися, а якщо це і вдається, то проблема, як правило, не вирішується:

“Два дні дзвоню, щоб перевірили чому немає мобільного інтернету, всім по барабану! Гроші взяли сповна, а послуги немає! Чекаю сьогодні, якщо немає, то відмова від всіх послуг” Київстару “і моя сім’я теж перестає користуватися”, “Боже яке г*но цей безлім 3G. Швидкість максимальна для моєї станції, навантаження немає, всі сплять!!! “,” Впали нижче дна і мабуть це ще не межа, скоро будуть гроші брати за повітря. Такі надії були на компанію з ім’ям “,” Коротко і лаконічно. Часті обриви зв’язку, по кілька разів на тиждень. Звернення на підтримку – НЕ зв’язатися, а якщо і відповідають, то всі відповіді для блондинок “перезавантажити роутер”, “Дуже незадоволена Київстаром, виникла проблема з інтернетом, порив кабелю, на гарячій лінії виклик прийняли, прийшов молокосос від Київстару, і заявив про незаконне підключення до інтернету, нібито , так не годиться, але проблему можна вирішити, купуйте новий кабель “,” Бабуся при смерті швидше! “, – пишуть незадоволені користувачі оператора «Київстар».

Сама компанія поки що ніяких офіційних коментарів з приводу ситуації, що склалася, не надавала. І хоча з часом зв’язок прийшов до норми, багато користувачів більше не хочуть мати справу з недобросовісним оператором.

Відзначимо, недавно також трапився масовий збій в роботі «Київстар»: жителі Києва, Сум і Дніпра повідомляли, що у них з’явилися проблеми як з мобільним інтернетом, так і зі зв’язком в цілому. Клієнти компанії залишали коментарі на сторінці мобільного оператора в Facebook.